Pred poslanicima Narodne skupštine Srbije danas se našao i Zakon o potvrđivanju sporazuma o zajmu od kineske banke za izgradnju mosta u produžetku Bulevara Evrope u Novom Sadu.
sto nije srbija htela da evropska unija radi taj most? Bio bi cvrst kao bunker. i bolje da su sklopili ugovor sa nemackom. nas naveci partner i najvise nase ljude zive u nemacku i austriju. komsiju plujemo a stranac sa drugom kulturom i verom se klanjamo
Sećam se kad se krenulo sa projektom, on je bio 60 miliona EUR i mogli smo od EU uzeti kredit sa 50% nepovratnih sredstava. Nakon toga potpisan prvi ugovor sa Kinezima na 80 miliona (naravno sve da vratimo).
Sad vidim cena otišla na 170 miliona…
Ko se malo razume na ovom polju zna da Kinez ima jedan od najnepovoljijih kredita.Obrada kredita od skoro milion evra je cirkus.Osnovno pravilo je da iznos kredita utiče na samu obradu kredita i da na tolikim iznosima ne sme da je bude.Banke koje izdaju veće kredite korporativnim klijentima ni ne računaju na tu stavku.Ovaj kredit je dokaz da nema dobrih namera iz ovog kreditiranja.
Vi niste botovi vi ste robovi! Da li je moguce da su vam toliko isprani mozgovi kada stavljate minuse na razum? Na svim tekstovima za koje vam sefovi kazu vi stavljate minuse na logiku i razum. Hocete li i od svoje dece da napravite robove?
1. mozga, mnooogo vise mozga
2. pismenosti/obrazovanja. Ovo sad je tek malo bolje nego pre 500 godina
3. strucnjaka a ne partijskih drugova na odgovornim pozicijama
3. kvalitetne analize i projekata
4. vise mostova, na drugim lokacijama. I obilaznica koja ne ide kroz grad
5. otplativ kredit sa kontrolom svakog ulozenog dolara/evra, bez penala
Кад би само половину "стручњака инжењера и економиста",који су коментарисали ову вест,Држава Србија ангажовала где би нам био крај.По њима не требају мостови,не требају кредити...Шта треба,"стручњаци"?
Da se razumemo, most treba ali svakako ne tamo. Most i obilaznica se svuda u svetu gradi na obodima grada a ne kroz sam grad. U generalnom urbanistickom planu od 2000 god postoji most kod Beocina i taj ie trebao da se gradi, u produzetku bi bio put ili tunel kroz Frusku goru. Mozda je mogao da bude blize izmedju Futoga i Novog Sada ali nikako na mestu gde se ovaj planira.
Kroz stambenu zonu punu stanova zgrada sve sa teretnim saobraćajem. Disaće se na škrge, buka 24h sve za beton mafiju za novo betoniranje Fruške gore kojoj mi finansiramo i otplaćujemo taj kredit.
Nisu kinezi ništa krivi,oni rade kako rade.Uzmi ili ostavi.Krivi su ovi što ih angažuju.Sa njima mogu da kradu najlakše.Pošto Kineze to ne interesuje,oni su strogi poslovni,platite što je naše,a ostalo nas ne interesuje.I naravno da će njih birati,da mogu da kradu kako i koliko hoće.
Ovako nešto postoji samo u ovoj apsurdnoj državi, most koji se gradi bez dozvole, i koji je totalno bespotreban, služi samo tome da se od građana oduzme priobalje i sagradi "luksuzno naselje" po ugledu na BG, i operu debele i masne pare nigde u svetu nema ovako nešto sto je most bez dozvole to je vrhunac korupcije koju kriminalno mafijaška stranka sns može da uradi, nakon poslova oko rudnika. Kinezi nam donose prljavu tehnologiju i zagadili su nam sve i zemlju i vodu i vazduh, kakvu cemo mi vodu da pijemo i kakav cemo vazduh da udišemo to što je vođa onomad rekao da oni(Kinezi u Kini) imaju velikih problema sa zagađenjem vazduha u Kini pa je to njihov interes da nam donesu prljavstinu da i nama daju zagađenja , jer on se jadan ne razume u čist vazduh a i što bi ga to zanimalo...Krediti , ko će silne kredite da vraća ko? pored dužničkog ropstva snsisti ce zagaditi celu zemlju , da se svi porazboljevamo od malignih bolesti , zato sto je vladajuća svita bila halava za novac i ništa drugo, građani dolaze izbori, budite pametni kao i dosad...
Samo u 2022godini je srbija platila za penale i kazne 165 miliona €!! Da imamo sređenu državu ne bi plaćali tolike pare na penale i kazne ,nego bi tim parama izgradili npr jedan most !!
Ali,ovako smo potrošili na kazne 165,a zadužili se 175 miliona € tako da smo u minusu 340 milijardi €. Zahvaljujući politici huligana na vlasti.
Dobro je da Kinezi ne uslovljavaju ko ce da bude izvodjac (a i podizvodjac)...uzeli sve, tu i tamo otkupe nekog radnika koji ima iskustvo/veze/licence a nasi radnici i firme ostanu samo da gledaju.
Na pruzi izbacili i Ruse i elektro struku, maznuli sta je bilo nase, odneli u Kinu, iskopirali i sad rade sve komplet, od vrha do dna. Dovukli one svoje robijase, zive kao u logorima, rad, kolona za kazan, mrs u krevet pa opet. A sefovi im se vozikaju u lux dzipovima i prave dilove s politicarima, pravi komunisti, milina
A Zezeljev most je ispao daleko jeftiniji a bolji (drugi tip, veca nosivost, itd.) i pored kriza, uslovljavanja EBRD i pretnji i ucena naprednjaka da nece ni biti zavrsen ako se ne promeni pokrajinska vlast
Osvežavaju Kinezi kapiju na ulasku u gradilište i stavili su nove ograde.
Izgleda da će pred izbore vrdalama da OPET otvori gradilište za pink hepi informer isprane mozgove!
Ekonomski tigar uzima kredit za MOST i to kod Kineza.
Pa sjajno nam ide, zaista nam sjajno ide ali zaduživanje pod najgorim mogućim uslovima kod najgorih mogućih. Pokoljenja će biti ponosna na nas.
Sledece godine dospeva 6 milijardi rata kredita koje je uzeo Vucic. Sve ce otplatiti podizanjem novih kredita i dug ostaviti gradjanima Srbije i buducim generacijama.
Da je tim kreditima gradio infrastrukturu i za istu placao koliko-toliko trzisnu cenu, ne bi postojao problem. Medjutim, kada preplacujemo i placamo mnogo vise nego sto kosta kilometar puta ili bilo sta da urade, to je obicna kradja koja se meri u milijardama svake godine.
Mene bas briga koliko kosta. Samo dajte ljudi vise ubrzajte radove da se zavrsi da se mi sa sremske strane vise nepatimo kroz Kamenicu pa u guzvu na bulevar.
@Dušan
23.10.2023 • 12:24
Genije, EBRD ne pravi mostove, vec daje pare na kamatu...
Ako je kineski most 150 miliona, i kod EBRD bi bio 150 miliona, verovatno s nesto manjom kamatom. Ali bi onda morao da se pravda svaki evro, a kod Kineza je lako, moze da se mulja, razvlaci i rasipa kako hoces dok god otplacujes kredit
-----
EBRD uslovljava ko ce da bude izvodjac radova. Uslovi su takvi da nijedan konzorcijum iz Srbije ne moze da dobije posao. Tako su uslovljavali i kod Zezeljevog mosta koji se gradio jako dugo i u tom periodu je doslo do pozamasne promene cene izgradnje mosta.
Sve je to morala da plati Srbija.
Cena mosta je tolika jer je gradjevinski materijal znacajno poskupe u zadnjih 10-tak godina.
Politicare zabole za cenu jer oni se ugrad kroz svoj % i njih to nedotice. Nece ga oni otplacivati.
Iskreno, taj most je potreban samo samo da bi se oprao novac. Videćete, neće rešiti nikakav problem gužve u gradu. Bolje da rešite izlaz ka Rumenci, zbog toga nastaju gužve.
Radove započeli pre godinu i po dana, imovinske odnose za zemljište na prilazima mostu još nisu rešili, a pare tek sad nabavljaju, naravno ni približno dovoljno. I onda se čude što im se ljudi smeju kad pričaju da će tog mosta jednog dana biti...
Sada i da je milijardu evra ne bi me zanimalo, samo daj taj most više. I kreni redom sa mostovima do Bačke Palanke, još tri ih osim ovog fali, najmanje. Gugl maps za pametnice, pa pogledajte koliki je to potez, od Novog Sada do granice sa HR, a nema JEDNOG makar mosta između onog u Bačkoj Palanci i Slobode
Radove započeli pre godinu i po dana, imovinske odnose za zemljište na prilazima mostu još nisu rešili, a pare tek sad nabavljaju, naravno ni približno dovoljno. I onda se čude što im se ljudi smeju kad pričaju da će tog mosta jednog dana biti...
Bravo za most jer je svima od koristi i olakšaće nam život. A oni što kukaju za nekoliko stabala neka se zapitaju koliko ih je srušeno da bi se napravila kuća ili zgrada u kojoj trenutno žive.
Genije, EBRD ne pravi mostove, vec daje pare na kamatu...
Ako je kineski most 150 miliona, i kod EBRD bi bio 150 miliona, verovatno s nesto manjom kamatom. Ali bi onda morao da se pravda svaki evro, a kod Kineza je lako, moze da se mulja, razvlaci i rasipa kako hoces dok god otplacujes kredit
Oko Kamenice postoji zaobilaznica da svi vi sa druge strane Dunava stignete do grada preko Paragova bez ikakve gužve, problem je što ste bezobrazni pa hoćete direktnu vez s gradom samo za vas, još i neko da vas drži za ručicu dok prelazite reku...
Strasno kakvi uslovi, kakvi kredit.. okupirace kinezi Srbiju i oduzeti sve, tako su i u jednoj africkoj drzavi prisvojili ceo aerodrom, dugujemo im milijarde dolara i jos se zaduzujemo. SNS je prodao celu Srbiju
ali bez obzira na to, i most i tunel se koliko-toliko grade, za razliku od mnogo lakseg (i jeftinijeg) posla - puta od mosta do tunela, koji nije ni zapocet, 1 metar nije uradjen
Taj most je neophodan. Bez obzira šta vi ovde pisali…ispratite saobracaj svaki dan kroz centar Kamenice i biće vam jasnije. Treba jedan i kod Ledinaca a i u Rakovcu. Jedno je potreba a drugo pohlepa. Prenaseljeni smo i neophodno je
Onda ga pravite gde ce imati koristi za sve, tamo gde se jos uvek prelazi sa skelom. Ovo se pravi za elitu da se ne mesa sa vama iz favele. Ako most treba toj eliti onda neka ga oni finansiraju.
Kada krene vraćanje kredita nastupiće jad i beda pa će narod kriviti vlast koja tada bude a ne ove koji su to napravili. Još će biti lažno sećanje kako je sada bilo dobro.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija se zbog mosta u Novom Sadu zadužuje kod Kineza za skoro 150 miliona evra: Donosi se zakon
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•23.10.2023.
•11:08 > 11:09
Komentari 59
dragan
Lokalac=mohikanac
Radojko
Pardox
Sad vidim cena otišla na 170 miliona…
Dalji komentar nepotreban, 2+2=4
Voja
Pitanje za botove
@Сремац
2. pismenosti/obrazovanja. Ovo sad je tek malo bolje nego pre 500 godina
3. strucnjaka a ne partijskih drugova na odgovornim pozicijama
3. kvalitetne analize i projekata
4. vise mostova, na drugim lokacijama. I obilaznica koja ne ide kroz grad
5. otplativ kredit sa kontrolom svakog ulozenog dolara/evra, bez penala
Trt
Treba takvi kao ti da savladaju minimum četvrti osnovne pre nego što izađu na internet. Je li to dovoljno?
Сремац
xx
Most
Jakobsfield
zoki
Aleksandar
Rale
Roki
Vladan
Naravno da ne treba tu most, iz koje zabačene prdare pišu likovi poput tebe koji fantaziraju da treba?
Svetozar
@V.A.Laki
V.A.Laki
Žitelj
Banderaš
Ali,ovako smo potrošili na kazne 165,a zadužili se 175 miliona € tako da smo u minusu 340 milijardi €. Zahvaljujući politici huligana na vlasti.
@Milutin
Rkekoke
@NS Posmatrac
Na pruzi izbacili i Ruse i elektro struku, maznuli sta je bilo nase, odneli u Kinu, iskopirali i sad rade sve komplet, od vrha do dna. Dovukli one svoje robijase, zive kao u logorima, rad, kolona za kazan, mrs u krevet pa opet. A sefovi im se vozikaju u lux dzipovima i prave dilove s politicarima, pravi komunisti, milina
A Zezeljev most je ispao daleko jeftiniji a bolji (drugi tip, veca nosivost, itd.) i pored kriza, uslovljavanja EBRD i pretnji i ucena naprednjaka da nece ni biti zavrsen ako se ne promeni pokrajinska vlast
Apsurdistan
Izgleda da će pred izbore vrdalama da OPET otvori gradilište za pink hepi informer isprane mozgove!
@Mugabe
Pedja
Pa sjajno nam ide, zaista nam sjajno ide ali zaduživanje pod najgorim mogućim uslovima kod najgorih mogućih. Pokoljenja će biti ponosna na nas.
Milutin
,,,
Pera
Da je tim kreditima gradio infrastrukturu i za istu placao koliko-toliko trzisnu cenu, ne bi postojao problem. Medjutim, kada preplacujemo i placamo mnogo vise nego sto kosta kilometar puta ili bilo sta da urade, to je obicna kradja koja se meri u milijardama svake godine.
Ibro dirke nas
Sakal
Нена
У дужничко ропство
Бићемо робови неће бити пензија лекова неће бити посла то нам спремају стиже то ускоро
Mugabe
Rkekoke
NS Posmatrac
23.10.2023 • 12:24
Genije, EBRD ne pravi mostove, vec daje pare na kamatu...
Ako je kineski most 150 miliona, i kod EBRD bi bio 150 miliona, verovatno s nesto manjom kamatom. Ali bi onda morao da se pravda svaki evro, a kod Kineza je lako, moze da se mulja, razvlaci i rasipa kako hoces dok god otplacujes kredit
-----
EBRD uslovljava ko ce da bude izvodjac radova. Uslovi su takvi da nijedan konzorcijum iz Srbije ne moze da dobije posao. Tako su uslovljavali i kod Zezeljevog mosta koji se gradio jako dugo i u tom periodu je doslo do pozamasne promene cene izgradnje mosta.
Sve je to morala da plati Srbija.
Cena mosta je tolika jer je gradjevinski materijal znacajno poskupe u zadnjih 10-tak godina.
Politicare zabole za cenu jer oni se ugrad kroz svoj % i njih to nedotice. Nece ga oni otplacivati.
Топаловићи
pajo patak
Iskreno
Juca
Vlada
Keda
Nikola
Kad izgubim izbore nestacu.
Srpska NS pesma.
Vlada
Pavle
@Dušan
Ako je kineski most 150 miliona, i kod EBRD bi bio 150 miliona, verovatno s nesto manjom kamatom. Ali bi onda morao da se pravda svaki evro, a kod Kineza je lako, moze da se mulja, razvlaci i rasipa kako hoces dok god otplacujes kredit
Darko
Oko Kamenice postoji zaobilaznica da svi vi sa druge strane Dunava stignete do grada preko Paragova bez ikakve gužve, problem je što ste bezobrazni pa hoćete direktnu vez s gradom samo za vas, još i neko da vas drži za ručicu dok prelazite reku...
Kuzman
perke
G pen
Milan NS
krezavac najjači sam
Salamander
skup most
Mojne da
Banderas
G pen
Dušan
Platon
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H